.:SELAMAT DATANG.:

Click Me~
"Selamat Datang ke Blog Tumpang Lalu "

Qalesya Musim 1 (2009) SDTVRip XviD-[Episod 1 - 20 TAMAT]

Rabu, 24 November 2010


Qalesya Musim 1 | SDTVRip | AVI | 175MB | Single Link | 20 Episod TAMAT
Language : Malay
Subtitle : None
Pelakon  : Nurul Elfira Loy, Addy Asraff, Ahmad Zaidyansjah, Amirul Aiman, Hazahatul Qhuraisha Hazali, Hisham Ahmad Tajudin, Omar Abdullah, Hamidah Wahab, Shahrul Kalamudin, Wan Nor Azlin, Ramli Salleh, Delimawati, Rashid Jaafar
Sinopsis
Menceritakan kehidupan pelajar – pelajar yang bersekolah di sebuah sekolah Agama. Tunjang cerita berkisarkan kehidupan Qalesya dan Muhammad. Qalesya merupakan anak kepada Sanusi dan Ana , penjaja yang hidup dengan susah dan miskin. Manakala Muhammad pula anak kepada Sani dan Dina , daripada keluarga yang berada serba serbi mewah.
Muhammad yang tidak pernah didekatkan dengan ajaran agama yang sebenarnya , hanyut dengan dunia rock dan muzik nya. Ibu nya mahu dia menjadi pelakon yang terkenal , manakala ayahnya pula mahu dia menjadi seorang pemuzik superstar!. Tapi pada masa yang sama mereka mahu Muhammad berubah sikap dan bercadang untuk memasukkan dia ke sekolah agama. Muhammad yang berkeras untuk tidak mahu ke sekolah agama itu , telah di’tidur’kan oleh ibu bapanya agar dia dapat dibawa untuk mendaftar di sekolah agama itu.
Maka bermulalah kisah dan ragam kehidupan Qalesya dan Muhammad di sekolah agama itu. Turut bersekolah bersama mereka dalam sekolah ini ialah Comel – si kuat makan , Mustafa – si alim , Syahadat – si nakal , Shasha dan Salmah – si pembuli serta Kak Aishah – si comel… (hehehe..sempat lagi tu). Pelbagai cubaan dan konflik yang dihadapi oleh mereka.
Apakah kesudahan cerita ini ?
- Sinopsis Kredit To http://www.budakhutan.com/ -

DOWLOAD QALESYA MUSIM KEDUA

Links Are Interchangeable
Kredit To TeaMarYzs @ http://teamaryzs.com

3 komen:

epicaventure 20 Januari 2017 pada 11:17 PTG  

hi, boleh tolong renew link? semua dah takleh guna :(

gee 11 Mac 2019 pada 12:53 PTG  

boleh renew x admin...PLEASEEEEEE

Quite 24 Februari 2020 pada 7:02 PG  

Tolong renew

Lorem Ipsum

Our Blogger Templates

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP