.:SELAMAT DATANG.:

Click Me~
"Selamat Datang ke Blog Tumpang Lalu "

Susilo Bambang Yudoyono ahli freemason...?

Ahad, 6 Jun 2010



Segitiga Piramid atau pun bahasa isyarat antarabangsa?

SBY (Susilo Bambang Yudoyono) dilihat menggunakan isyarat Freemason. Bagi tidak tahu-menahu menatang apa itu Freemason, secara ringkasnya ia merupakan gerakan bawah tanah kaum Yahudi Zionis iaitulah Yahudi yang tidak menyandarkan politik (pentadbiran & perjuangan) kepada agama. Lawan agama ialah kesesatan. Lawan Tuhan ialah Syaitan.

Segitiga piramid.

Jay-Z Juga Pro Freemason
Ramai peminat muzik Hip-hop tahu yang Jay-Z ditaja pertubuhan Freemason. Ia banyak menggunakan isyarat-isyarat atau bentuk-bentuk tertentu bagi memenuhi kepercayaan mereka. Dilaporkan, semua ini dicedok dari amalan kurafat kerajaan Mesir kuno iaitulah zaman kerajaan Firaun. Legasi kerajaan tersebut dikatakan telah berhijrah ke Eropah. Kerana itulah simbol piramid sering diagung-agungkan ahli-ahli Freemason.

Lama Telah DiBongkar
Kegiatan bawah tanah ini telah lama dibongkar oleh jeneral tentera Turki era Khilafah Uthmaniah yang berjaya menangkap dan menyoal-siasat satu-dua ahli penting Freemason. Sulitnya pertubuhan ini, telah menyebabkan jeneral tadi ditembak oleh orang Freemason.

Matlamat Freemason
Pertubuhan ini bertujuan untuk menguasai dunia dalam jangka panjang. Lebih tepat lagi, pertubuhan yang terdiri daripada kalangan orang Yahudi Zionis ini, ingin mengambalikan semula kerajaan Yahudi yang berpusat di Israel dengan mendirikan Kuil Haikal Sulaiman di situ. Lokasi yang didakwa mereka ialah betul-betul di Masjidil Aqsa. Bila disebut menguasai dunia ia tentu termasuk politik, media, ekonomi, hiburan dan lain-lain.

Asal-usul Freemason
Ia ditubuhkankan dengan penuh rahsia di zaman Raja Herodos yang bosan dengan puak agamawan Kristian. Seorang raja yang banyak mengancam dan membunuh para anbia' (nabi). Freemason yang bermaksud ahli-ahli pembina menolak agama. Freemason lebih menekankan kepada Sains dan teknologi tanpa melibatkan agama.

Freemason Hari Ini
Pertubuhan ini telah berada di dalam keadaan stabil dari segi ekonomi, politik, hiburan, media dan lain-lain. Ada yang mengatakan pertubuhan ini banyak membiayai ahli politik dengan muslihat tertentu. Selain wang, mereka juga ada membekalkan senjata bagi melaga-lagakan pihak-pihak tertentu. Sungguh pun begitu, pertubuhan ini tidak ikhlas membantu. Mereka akan mengumpan mangsa di atas nama kebajikan dan persaudaraan dan kemudian memerangkap mangsa mereka dengan seks, rasuah dan pangkat.

Freemason Berkiblatkan Keuntungan
Apa juga tindakan pertubuhan ini, jika diteliti ia hanya ingin menjana keuntungan dalam jangka panjang. Manusia diajak kepada kesesatan agar banyak wang diperlukan bagi menangani 1001 masalah yang terbit daripada kesesatan tersebut. Kata Tok Guru Hadi Awang, Freemason adalah suatu pertubuhan jahat dan cerdik. Orang yang ingin melawan pertubuhan ini perlu datang dari golongan yang cerdik juga. Tambah Tok Guru Hadi Awang dengan slanga Terengganunya, siapa yang nok lawang Freemason ni, tok buleh lawang bodo (Kalau nak lawan Freemason, tak boleh lawan tanpa menggunakan akal).

Pusat-pusat Freemason
Bagi menjayakan penubuhan Kuil Haikal Sulaiman di Israel, Freemason telah bergerak lama di tiga negara:-
  • Amerika Syarikat - Ketenteraan
  • United Kingdom - Ekonomi
  • Italy - Agama
Agama & Freemason ?
Di sini Freemason dilihat agak berlembut dengan lumrah manusia yang mempercayai adanya pencipta. Memang Freemason menolak agama, sikap berlembut Freemason ini ibarat Kumpulan Komunis di Tanah Melayu yang membenarkan anggota Melayunya bersolat Tarawikh yang juga dicipta si Yahudi Karl Marx. Bukankah Komunisme menolak agama?

Menjahanamkan Agama Merupakan Agenda Freemason
Kita lihat agama Islam, secara asas agama Islam itu popular dengan rukun-rukunnya. Rukun Islam dan Rukun Iman. Mengikut Rukun Iman agama Islam, umatnya perlu beriman dengan kitab-kitab. Kitab-kitab tersebut ialah:-
  1. Zabur - Nabi Daud a.s
  2. Taurat - Nabi Musa a.s
  3. Injil - Nabi Isa a.s
  4. Al-Quran - Nabi Muhammad S.A.W
Apakah kesemua di atas berlainan agama? Tidak. Semuanya di bawah satu label iaitulah Islam. Akibat kekufuran kaum-kaum terdahulu, tak kiralah si raja atau pun rakyat, mereka telah mengubah agama mereka sendiri bagi kepentingan diri mereka.

Contohnya, kitab Taurat yang diubah orang Yahudi Zionis kepada kitab Talmud. Mengikut sejarah, kaum Yahudi banyak diusir dari negara-negara Eropah dan Arab. Mereka digelar kaum pendatang. Namun, terdapat banyak Nabi-nabi yang terdiri daripada kaum Yahudi. Di saat kemunculan Yahudi Zionis yang menolak agama, mereka banyak membunuh rabai (guru) Yahudi yang beriman dengan kitab Taurat. Kitab itu menjadi mangsa pemberontakan kaum Yahudi yang muda dan baru iaitulah Yahudi Zionis.

Mereka mahu agama mereka menjamin ekonomi dan politik kaum mereka. Sehingga mereka menerbitkan kitab Talmud yang di dalamnya berisi satu mesej yang bersifat perkauman. Kitab tersebut menolak bangsa lain selain Yahudi dan hanya Yahudi sahaja yang suci. Bangsa lain dianggap sebagai 'Goyyim'.

Jadi, kerana itulah Talmud wujud bagi mengelak sengketa lama berulang (Holocaust). Tidakkah Talmud telah menyimpang dan ekstrim?

Kitab Injil juga mengalami nasib yang sama. Kitab itu telah diubah juga menjadi Bible yang mempunyai puluhan versi. Ada pihak yang mengatakan isi ubahan baru itu dicampur-adukkan unsur penyembahan Matahari dan amalan zodiak di zaman Firaun. Maka timbullah istilah Sun of God bukan Son of God di mana kekeliruan istilah ini menjadi titik tolak konsep trinity.

Kitab Al-Quran dengan izin Allah S.W.T masih kekal asli pada hari ini dengan satu versi. Cuma terjemahannya sahaja yang banyak. Menjelang hari Kiamat, dijanjikan Allah S.W.T isi kitab suci ini akan hilang satu-demi-satu. Samada ia hilang tulisan secara fizikal atau pun ia hilang dari perlaksanaan negara-negara Islam, hanya Dia yang Maha Mengetahui.

Malangnya kita lihat Malaysia hari ini menolak hukum Hudud yang diwajibkan ke atas orang Islam. Ini semua dilakukan bagi kepentingan pihak-pihak yang telah melakukan jenayah dan pihak yang takut dengan kebangkitan Islam. Undang-undang Islam itu tidak bersifat menghukum, tetapi ia bersifat mencegah. Kerana itu setiap hukuman sebat dan potong tangan contohnya dilaksanakan di khalayak ramai. Bila semua orang lihat, mereka akan insaf.

Ia lebih kurang sama seperti kita melihat kemalangan ngeri di jalanraya. Semua mula memperlahankan kenderaan akibat gerunnya melihat kejadian itu.

Hukum Islam bersabit jenayah iaitulah Hudud bukan suatu yang asing. Ia telah dipraktikkan sebelum kedatangan orang putih atau pun penjajah Inggeris. Kolonisasi (penaklukan) Tanah Melayu disebabkan Sultannya yang menaruh kepercayaan pada penjajah dan agak ketinggalan dari segi teknologi.

Freemason & Iran
Iran sebelum Revolusi Islamnya, merupakan negara yang disaluti Freemason. Rajanya merupakan pengamal Freemason tegar. Iran bukan tidak pernah berimej Barat. Negara mereka pernah didatangi fesyen skirt atau pun budaya Barat. Mereka telah puas dengan budaya Barat dan kerana itulah mereka kembali kepada Islam menerusi Revolusi Islam bawaan Imam Khomeini.
 

0 komen:

Lorem Ipsum

Our Blogger Templates

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP