.:SELAMAT DATANG.:

Click Me~
"Selamat Datang ke Blog Tumpang Lalu "

Kami The Movie (2008) DVDRip XviD-TeaMarYzs [Multi]

Rabu, 5 Januari 2011

Photobucket

Kami The Movie | DVDRip | AVI | 700MB | 200MB Parts | Screen Res:608X336 | Bitrate:943Kbps

Language : Malay
Subtitle : None
Pelakon : Liyana Jasmay, Ezani, Nas T, Zahiril Adzim, Zeyna, Juliana Evans, Rozie Rashid, Mustapha Kamal, Susan Menon, Fathil Dani
Kutipan Kasar : RM1.245 Juta

Sinopsis
LYNN adalah seorang gadis pekan kecil yang mengimpikan peluang untuk mengembara dan menjadi seorang penulis yang terkenal. Berdikari dan pandai membawa diri beliau menjual kerja rumahnya kepada pelajar-pelajar di sekolahnya untuk mencari duit lebih untuk membeli sebuah komputer baru. berbekalkan keyakinan diri dan hasrat yang tinggi untuk berjaya sebagai seorang penulis, Lynn juga menulis majalahnya sendiri - KAMI, menggunakan nama samaran Teka Teki.

ALI, anak seorang usahawan, ingin menceburi diri dalam bidang muzik tetapi kurang berkeyakinan diri untuk meneruskan cita-citanya. Seorang yang suka memendamkan perasaan, Ali telah menjalani program pemulihan dadah dan sedang berusaha untuk mendapatkan kembali kepercayaan ibu terhadap dirinya. Tetapi melihatkan keretakan perkahwinan ibubapanya yang disebabkan oleh kemerosotan urusniaga bapanya dan kedinginan ibu terhadap dirinya mula memberi tekanan kepada Ali.

SOFIE adalah seorang gadis jelita yang ingin diambil serius kerana kepandaiannya dan bukan kerana paras rupanya. Seperti Ali, Sofie juga membesar melihatkan keretakan perkahwinan ibu bapanya. Kini setelah ibunya meneruskan penceraian buat kali kedua, Sofie mula rasa tertekan menurut kehendak ibunya yang ingin membentuk Sofie sebagai isteri yang sempurna. Pengaruh ibunya juga telah menjejaskan hubungan antara Sofie dengan Ali.

ABU ilah kawan setia Ali yang sentiasa boleh diharapkan.Seorang yang suka bergurau dan pandai mengambil hati Abu sebenarnya menyimpan perasaan sedih kerana sikap dingin bapanya disebabkan peristiwa silam. Tetapi penglibatan Abu dalam kecurian dan pergaduhan merenggangkan lagi perhubungan antara dia dan bapanya.

ADII, sepupu Ali, ialah seorang yang ceria perwatakannya dan sentiasa inginkan rakan-rakannya gembira. Walaupun terpaksa berhadapan dengan masalah pendengaran ibunya yang menimbulkan situasi-situasi yang memalukan, Adii sentiasa cuba bersikap positif. Hubungan yang dijalinkan bersama seorang lelaki yang ditemui menerusi laman web tidak kesampaian apabila lelaki itu menghilangkan diri secara misteri. Tetapi Adii tetap menaruh harapan untuk bertemu dengannya. 



Photobucket




http://www.megaupload.com/?d=UHO1LSY0
http://www.megaupload.com/?d=4DRRVIQ2
http://www.megaupload.com/?d=SSZ0L7CJ
http://www.megaupload.com/?d=LI5HFFY6



http://hotfile.com/dl/93385757/a1d9718/Kami.The.Movie.2008.DVDRip.XviD-TeaMarYzs.part1.rar.html
http://hotfile.com/dl/93385923/7dcb253/Kami.The.Movie.2008.DVDRip.XviD-TeaMarYzs.part2.rar.html
http://hotfile.com/dl/93385806/c13310d/Kami.The.Movie.2008.DVDRip.XviD-TeaMarYzs.part3.rar.html
http://hotfile.com/dl/93385818/ddf0752/Kami.The.Movie.2008.DVDRip.XviD-TeaMarYzs.part4.rar.html



http://www.fileserve.com/file/KW9pzHd
http://www.fileserve.com/file/whQGy6P
http://www.fileserve.com/file/WJNZJ8s
http://www.fileserve.com/file/ZBaHN32

Links Are Interchangeable
Kredit To TeaMarYzs @ http://teamaryzs.com

0 komen:

Lorem Ipsum

Our Blogger Templates

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP