.:SELAMAT DATANG.:

Click Me~
"Selamat Datang ke Blog Tumpang Lalu "

SIAPA BILANG GADIS MELAYU TAK MENAWAN?

Isnin, 18 Januari 2010



Dah dua hari aku tak menulis… kering idea. Aku cuba2 tanya gang2 aku kat FB kalau2 ada artikal yang boleh aku masukkan ke dalam blog… Ntah berapa banya yg reply msg aku sehinggakan orang lain yang Tanya pada orang lain pulak aku jawabb… dalam dok memusing di FB depa tu aku terjumpa satu FB yang memuatkan gambar2 ni… katanya pemilik FB ni Puteri Umno……







Ambik gambaq bro jangan tak ambik... Nanti balik kat kampung kita kutuk dan gelak kat budak pompuan ni... tapi kalau depa ni antara anak atau adik kita macam mana pulak..??

Orang melayu kata komunis sesat... kapir.... tak percaya Tuhan.... tapi kalau dah jadi macam ni nak kira macam mana pulak... Apakah ini hasil pemerintahan komunis dan sosialis? Janji tak lawan UMNo semuanya ok.

Antara liri lagu SENARIO" "Naik moto ramai ramai tak ada cukai jangan buat pasai... nanti bila nampak polis engaku di tangkap pergi ke balai" Tapi kalau macam ni punya dok naik moto comfirm tak jadi bawak pi balai bro....

Satu Malaysia bro...


Amboi brader rambut perang tu sampai melenkung punya ambik gambaq.... ha ha ha jangan buat modai dah la bro...

dah tak reti nak komen apa lagiii
Haa dah siap pun cuci moto.... ok bro semua boleh balik moto dak siap cuci... sekali hampa punya mata pun dah kena cuci kah kah kah...

0 komen:

Lorem Ipsum

Our Blogger Templates

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP