.:SELAMAT DATANG.:

Click Me~
"Selamat Datang ke Blog Tumpang Lalu "

Michael Jackson: Perkara yang mungkin anda tak tahu

Khamis, 8 April 2010

Bendalah ni dikatakan sebagai tempat tidur Michael Jackson.. Katil Oksigen.. Aku dengar cerita ni dari kecik lagi.. Tapi apa yang aku tau sekarang, MJ sekadar mencuba salah satu mesin di sebuah institusi perubatan yang mendapat derma daripadanya.. Orang je yang buat cerita dari gambar ni..


Seorang pengguna Flickr telah menangkap gambar ni di Field Museum, Chicago.. Minah salleh ni membuat spekulasi yang MJ mendapat ilham untuk transform rupanya daripada patung ni.. Hehe


Sape yang pernah tengok video muzik Smooth Criminal mesti pernah tengok aksi MJ ni kan.. Gila smart.. Kasut anti graviti ni telah dipatenkan oleh MJ dan pemakainya boleh mengunjurkan badan ke depan semaksimumnya dalam keadaan berdiri.. Pergh..


Nama cipanzi ni Bubbles.. Nilah Wonderpet kesayangan MJ.. Mana-mana MJ pergi dia akan ikut termasuklah pakai baju yang lebih kurang sama dengan MJ.. Untung cipan ni..
Mesti ramai yang tak tau kan MJ ada game dia sendiri? Sega yang buatkan game ni masa kegemilangannya.. Dalam game ni misi MJ ialah untuk menyelamatkan budak perempuan daripada penjahat yang bernama Mr. Big..[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=lF89npFbn8g&hl=en&fs=1&rel=0&color1=0x006699&color2=0x54abd6]

sumber:gambar hehe

0 komen:

Lorem Ipsum

Our Blogger Templates

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP