.:SELAMAT DATANG.:

Click Me~
"Selamat Datang ke Blog Tumpang Lalu "

Pelik dengan sikap bangsa sendiri

Sabtu, 25 April 2009

salam semua,
sekarang aku telah membuat satu tranformasi untuk Gerai Naim Best.Ini kerana aku telah berpindah ke rumah baru di Flat a.k.a Aparment .
Jadi aku telah membuka Gerai Naim Best berwajah baru dan dikawasan baru.Alhamdulilah apabila aku berhijrah ke tempat baru banyak perubahan pada gerai aku .Benar kata Rasullah berhijrah itu baik dan banyak hikmahnya.
Diantaranya yang paling ketara pelanggan semakin ramai,keuntungan semakin tinggi dan barangan jualan semakin banyak.
Alhamdulilah aku bersyukur kepada ilahi kerana ini semua adalah kurniaan dari NYA.

Yang menjadi permasalahannya sekarang adalah aku pelik dengan sikap bangsa aku sendiri yang selalu busuk hati dan dengki yang melampau,tidak boleh tengok bangsa sendiri maju.Kalau pon maju sedikit mereka cari ruang kesalahan yang boleh menjatuhkan mereka ini .
Baru 3 hari buka Gerai Naim Best ketua Blok aku cakap ada orang mengadu dekat dia yang mengatakan mana boleh jual kat sini,salah ,nanti nak buat laporan kat pejabat .Kira orang bising bising juga r pasal gerai aku nie...dia cakap kat aku.Mereka ini buat macam aku ada salah besar yang tak dapat dimaafkan.

Walhal yang datang kat gerai aku Pak Cik ke Mak Cik ke budak ke semua menyatakan sokongan pada Gerai aku ,mereka semua pelik kenapa dan mengapa hal ini boleh berlaku.Apa yang salah dan silap nyer dengan Gerai aku nie.Walaupun aku telah berpindah tempat Gerai aku di tempat lama 3 lagi gerai tumbuh bagai cendawan ,aku tumpang berbangga kerana mereka tahu 9/10 keuntungan datang dari perniagaan dan ini sunnah junjungan kita.Aku tidak dengki ataupun busuk hati



Sekarang nie aku pon x tahu nak buat ape....kita tunggu dan lihat je laa
Aku sentiasa akan berdokan agar tuhan akan menunjukan jalan yang benar...AMIN

Read more...

Selasa, 21 April 2009

Inilah tranformasi Gerai Naim Best yang terkini April 2009




Read more...

Lorem Ipsum

Our Blogger Templates

  © Free Blogger Templates Nightingale by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP